Yhdistyksemme

Kirkkonummen Heikkilän Martat ry on aktiivinen marttayhdistys, joka on perustettu 22.11.1988.  Jäseniä noin 80.

Kokoontuminen ja toiminta

Kokouspäivämme on tiistai ja marttailtoja on keskimäärin  kaksi  kertaa kuukaudessa, ei kuitenkaan kesäkaudella. Kokoonnumme pääsääntöisesti  Heikkilän koulun ruokasalissa,  Hirvitie 7 A, Jolkby. Katso toiminnastamme tarkemmin Tapahtumakalenteri-osiosta.

Jäsenten osallistuminen marttailtoihin tapahtuu omien mahdollisuuksien ja kiinnostuksen mukaan. Marttatoiminta tarjoaa jäsenistölleen yhteisöllisen ja sosiaalisen harrastusmahdollisuuden.

Martat järjestönä

Martat on kansalaisjärjestö, joka edistää muun muassa kotien ja perheiden hyvinvointia sekä kotitalouden arvostusta. Martat on poliittisista puolueista riippumaton järjestö. Vuonna 2018 teemana on  "Elämä on parasta itse tehtynä".

Tiedottaminen

Jäsenistölle jaetaan 4-5 jäsentiedotetta vuodessa ja lisäksi sähköisiä pikatiedotteita. Jäsen  saa Martat-lehden, joka ilmestyy 8 kertaa vuodessa. Kirkkonummen pääkirjaston infotaululla on kevät- ja syyskauden tapahtumakalenterimme. Tiedotamme tapahtumistamme myös Kirkkonummen Sanomien tapahtumapäivyrissä.

Tutustuminen - jäseneksi liittyminen

Jos olet kiinnostunut marttatoiminnasta ja haluat liittyä yhdistyksemme jäseneksi, olet tervetullut tutustumaan johonkin marttailtaamme. Tule hakemaan vaihtelua ja rentoutusta arjen keskellä.