Kuvagalleria 2024

Kuvia klikkaamalla saat ne suuremmiksi ja kuvateksti tulee näkyviin.

Marttaillan 11.4. aiheena oli linnut. Pitkän linjan lintuharrastaja Aarno Salminen kertoi tarvittavista välineistä, joilla pääsee alkuun ja lähiseuden paikoista, joissa on parhaat mahdollisuudet nähdä lintuja. Riitta ja Mirja järjestivät hauskan lintuvisan.

Marja-Leena luki mielenkiitoisen tarinan Obbnäsin martoista kirjasta "Obbnäs- elämää saaristokylässä"

Illan aluksi annettiin Leenalle syntymäpäivälahjaksi neulottu torkkupeitto ja orkidea.

Marttaillassa 7.3. askarreltiin uudet nimikyltit niin että kaikki oppivat tuntemaan marttaystävänsä nimeltä. Kyltin toisella puolella on oma nimi ja kääntöpuolella yhdistys.

Neuloimme sukat Laajakallion koulun ensimmäisen luokan oppilaille. He saivat ne ennen talvilomaviikkoa. Oppilaat olivat piirtäneet paperille jalkansa ääriviivat ja kirjoittaneet mukaan lempivärinsä, sen mukaan neuloimme lempisukat!

8.2. pidettiin Heikkilän Marttojen vuosikokous. Kokous meni sujuvasti läpi, kaikki asiat hyväksyttiin yksimielisesti.

Kokouksen jälkeen Elina Sydänmaanlakka piti esitelmän hyvästä verkkokäyttäytymisestä ja huijausten tunnistamisesta niin että selviämme kunnialla digimaailmassa.

Marttaillassa 11.1. opettajat Pirjo Seppälä ja Anna-Maija Eskola kertoivat osallistumisestaan Rotarijärjestön viiden vuoden projektiin Namibiassa Martti Ahtisaaren Suomi- koulussa.